Domov › Diskusné Fóra › CQ HAMRADIO fórum › Iné › Pozor na cesky GES! › Re:Vyriešenie reklamácie
Tak vážení priatelia celý problém sa vysvetlil MFJ -259 a MFJ-269 sú rozdielne prístroje a chybou bolo že som ja prehliadol číslicu 5 a v podvedomí som reagoval na 6 a tým pádom aj tá odpoveď tomu nesedí to to čo sa týka tých Holíc.Čo sa týka reklamácie tak dodaný prístroj je skutočne vadný ale po vysvetlení celého problému vrátane jednoznačného určenia závady a vzhľadom na zdlhavé dodávky od fy MFJ sme sa seriózne špecialne dohodli na tom, že vadný prístroj bude vymenený až po novej dodávke od MFJ. Musím konštatovať že sa v plnej miere potvrdilo to, ze spoločnosť GES -electronic a.s plne uplatňuje systém manažerstva kvality ISO 9000-2001 čo potvrdila i serioznym osobným dohovorom pracovníka spoločnosti s pánom Zdražilom k vyriešeniu reklamácie.To že MFJ nedokáže pokryť dopyt je holá skutočnosť a za to GES si myslím nemôže ale verím že sa i tento stav napraví tak aby sme nemuseli tak dlho čakať na objednaný tovar.